poniedziałek, 3 listopada 2014

Jak to jest z kundelkiem?

Hej. Dostałem pieska. Zastanawiam się tylko czy mogę sam nauczyć go sztuczek. Zdaję sobie sprawę z tego, że jak pies jest wytresowany to bardziej się słucha. Ja nie wiem jak to zrobić, natomiast nie stać mnie na szkołę dla psów. Wiem, że kiedy będę mojego pieska uczyć to fajnie się razem będziemy bawić. Czy są jakieś sztuczki, których szybko można pieska nauczyć? Czy jest szansa, żeby osoba, która nie zna sztuczek mogła nauczyć psa czegokolwiek? Bo ja nie mam pojęcia czego mogę psa nauczyć. Znacie jakieś proste szyczki, których psa można nauczyć? Możecie mi pomóc. W intenrecie są przeróżne informacje i dlatego wolałbym, żeby mi ktoś odpowiedział bezpośrednio. Gdzieniegdzie jest napisane, iż osoby, które nie znają sztuczek nie mogą niczego psa nauczyć, a na innej znów znajduję wiadomości, że bez większych trudności nawet osoba nie potrafiąca może nauczyć. Jak to naprawdę jest.
Uczyliście sami swoje psy czy ktoś wam pomagał? Czy pieska, który nie jest rasowy można nauczyć szybko? Sporo osób powiedziało mi, że mój pies nie jest rasowy i nie nauczę go niczego. Sam już nie wiem co myśleć. Ja się nie znam i ciężko mi się do tego odnieść. Mogę prosić o rad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz