poniedziałek, 3 listopada 2014

Czy 6-8 latek powinien mieć żółwia?

Witam wszystkich. Mam małe dzieci (6 i 8 lat). Zastanawiam się, czy nie byłoby dobrze kupić im jakieś zwierzątko, ażeby mogły uczyć się odpowiedzialności. Nie znam sią na zwierzętach. Chcę, żeby dzieci zadbały same o zwierzątko. Nie znam się jednak na potrzebach zwierząt. Zastanawiałem się nad kupnem żółwia. Nie wiem jednak jakie są potrzeby żółwi. Możecie mi podpowiedziec jakiego wybrać. Nie mam pojęcia czy żółwie mają duże wymagania. Czy mają duże potrzeby? Czy wyposażenie jest drogie. Często słyszę, że są to najmniej wymagające stworzenia. Nie wiem jednak ile w tym jest prawdy.
Dzieci zwierząt jeszcze nie miały. Chcę rozpocząć od zwierzątka, które nie jest wymagające, ale nie znam się na tym za bardzo. Czy nie jest to zbyt kosztowny początek? Nie mam za dużych funduszy, więc cena gra dużą rolę. Poszukałem trochę o żółwiach, ale wiadomości są różne. Jeśli ktoś zna się na zwięrzętach to proszę o podpowiedź.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz